Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

FAQ - najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Rejestracja i logowanie
Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?

Nie musisz zakładać konta, aby złożyć u nas zamówienie – wystarczy, że wybierzesz opcję zamówienia bez rejestracji. Warto wiedzieć jednak, że założenie konta ułatwia śledzenie paczki i składanie przyszłych zamówień – szybciej i wygodniej, tak jak każdy lubi.

Jak założyć konto w sklepie?

Aby założyć konto, wejdź na stronę naszego sklepu. Następnie:

1. W prawym górnym rogu znajdziesz czarną ikonkę „ludzika”. Kliknij go.

2. Po przekierowaniu, zjedź na dół strony. Znajdziesz tam przycisk „Załóż nowe konto” – kliknij go.

3. Przejdziesz do strony rejestracji. Postępuj zgodnie z instrukcją na tej stronie.

Mam problem z zalogowaniem się do konta. Co zrobić?

Jeżeli zapomniałeś/aś hasła i nie możesz zalogować się do konta, kliknij w przycisk „Nie pamiętam loginu lub hasła”, który znajduje się pod przyciskiem „Zaloguj się”. Wpisz swój mail podany przy rejestracji. W odpowiedzi otrzymasz wiadomość, gdzie będzie możliwość kliknięcia przycisku, który pozwoli ustawić nowe hasło na Twoim koncie.

Zamówienia
Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie złożysz, dodając wybrany produkt do koszyka za pomocą przycisku „Do koszyka”, znajdującego się na karcie produktu. Produkty, które chcesz kupić, znajdą się w koszyku. Przejdziesz do niego, klikając czarny przycisk z ikonką koszyka, w prawym górnym rogu strony.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Zapłacić za zamówienie możesz za pomocą szybkich płatności BLIK. Możesz wybrać też tradycyjne sposoby, takie jak: karta płatnicza, za pobraniem, przelew zwykły czy przelew online.

Czy mogę zakupić towar na raty?

Niestety nie oferujemy takiej opcji zakupu.

Jaki jest termin realizacji zamówień?

Zamówienia złożone do godziny 12:00 opuszczają nasz magazyn jeszcze tego samego dnia. Czas wysyłki zależy jednak od liczby paczek w danym dniu – może się on wtedy wydłużyć do 2 dni roboczych.

Jak sprawdzić aktualny status zamówienia?

Aby sprawdzić status zamówienia, zaloguj się na swoje konto klienta i przejdź do zakładki „Bieżące” w sekcji „Zamówienia" w panelu klienta. Link do śledzenia paczki znajdziesz również w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia.

Jeżeli zamówienie zostało złożone bez rejestracji, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie lub poprzez e-mail.

Czy po złożeniu zamówienia mogę dodać jeszcze jakiś produkt?

Nie ma możliwości dodania produktów do już istniejącego zamówienia. Można jednak złożyć nowe zamówienie na brakujące produkty – postaramy się, aby zostały dostarczone w tym samym czasie.

Czy udzielamy gwarancji na nasze produkty?

Wszystkie nasze produkty są objęte 2-letnią gwarancją. W przypadku wystąpienia usterki, uszkodzenia produktu czy innego problemu, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.

Faktura VAT
Czy wystawiacie faktury VAT na zamówione produkty?

Tak. Aby otrzymać fakturę VAT, przy składaniu zamówienia należy zaznaczyć „Faktura na inne dane”. Uzupełnij niezbędne dane do wystawienia faktury.

Gdzie znajdę fakturę?

Faktura zostanie wysłana na Twój adres e-mail po zrealizowaniu zamówienia. Będzie ona również dostępna do wglądu w sekcji „Zamówienia” na Twoim koncie klienta. W wiadomości e-mail zostanie również przesłany wgląd do aktualnego statusu zamówienia, link do śledzenia paczki i możliwość pobrania dokumentu sprzedaży.

Na mojej fakturze jest błąd. Jak mogę to poprawić?

W tym celu skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta – możesz to zrobić poprzez wiadomość e-mail lub połączenie telefoniczne.

Czy można uzyskać fakturę proforma?

Aby mieć możliwość pobrania faktury proforma, należy pamiętać o wybraniu sposobu płatności „Przelew zwykły”. Po złożeniu zamówienia będzie możliwość jej pobrania. Warto pamiętać, że towar jest zarezerwowany jedynie przez 7 dni, co oznacza, że należy w tym czasie opłacić złożone zamówienie w celu jego otrzymania.

Czy wystawiacie faktury z odroczonym terminem płatności?

Tak. Faktury z odroczonym terminem są realizowane wyłącznie dla instytucji publicznych czy jednostek budżetowych. Aby otrzymać taką fakturę, należy złożyć zamówienie na stronie tsunami-sup.pl i wybrać sposób płatności „Przelew zwykły”. Upewnij się, że wszystkie niezbędne dane zarówno nabywcy, jak i odbiorcy zostały uzupełnione. W komentarzu do zamówienia napisz o żądanym terminie odroczenia płatności – nie może on jednak przekroczyć 14 dni. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o wiadomość na kontakt@4fizjo.pl.

Wysyłka i dostawa
Jaki jest koszt wysyłki?

Zamówienia dostarczane metodą kurierską InPost są darmowe od 149 zł, a poprzez DPD od 299 zł. Koszt wysyłki zależy jednak od wybranej metody dostawy – przed złożeniem zamówienia klient ma możliwość podglądu ostatecznego kosztu wysyłki i całościowego kosztu zakupu.

Czy mogę osobiście odebrać produkt zamówiony w sklepie internetowym?

Tak! Możesz osobiście odebrać swoją paczkę nawet godzinę po zamówieniu jej przez internet. Paczkę odbierzesz w okolicy Warszawy, pod adresem Fiołkowa 36, 05-850 Konotopa. Odbiór osobisty dostępny jest dla zamówień opłaconych z góry. Dokładny czas odbioru podany jest przy szczegółach dostawy.

Jak dojechać do 4FIZJO?

Nasza siedziba mieści się na terenie Parku Panattoni, pod adresem Fiołkowa 36, 05-850 Konotopa, koło Warszawy. Po wjeździe przez szlaban skręć w prawo i jedź do końca budynku. Drzwi do naszej firmy są oznaczone naszym logo. Na miejscu dostępny jest parking. Możesz też w nawigacji Google Maps wpisać "4FIZJO", wtedy nawigacja powinna poprowadzić pod same drzwi.

Czy mogę wymienić produkt na inny?

Niestety po złożeniu zamówienia nie jest to możliwe. Umożliwiamy jednak zwrot niechcianego i nieużywanego produktu w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Po otrzymaniu produktu zwracamy środki na konto klienta, co umożliwi zakup innego produktu.

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

W dniu przekazania przesyłki do doręczenia klient otrzymuje SMS oraz wiadomość e-mail z informacją o przewidywanych godzinach i dniu doręczenia. W wiadomości może znajdować się również numer telefonu do kuriera – zachęcamy do korzystania z niego w celu ustalenia dogodnej godziny i dnia dostawy. W przypadku jego braku zachęcamy do skorzystania z infolinii wybranej firmy kurierskiej.

Wysyłka za granicę
Czy realizujecie zamówienia za granicę?

Niestety na ten moment nie prowadzimy sprzedaży i wysyłki za granicę przez naszą stronę internetową.

Zwroty i reklamacje
Otrzymałem towar i nie jest on zgodny z zamówieniem. Co robić?

W takiej sytuacji należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 570 071 575 lub na adres e-mail kontakt@4fizjo.pl. Obsługa Klienta odpowiada na wiadomości w kolejności otrzymanych zapytań.

Jak mogę złożyć reklamację?

Reklamację można złożyć, kontaktując się z naszym Działem Obsługi Klienta za pomocą e-maila. Zapytanie należy przesłać na adres: kontakt@4fizjo.pl. W przypadku wady lub uszkodzenia przesyłki podczas transportu, należy przesłać zdjęcie ukazujące powstałą wadę. Przyspieszy to proces reklamacyjny.

Produkty
Produkt, którego szukam, jest niedostępny. Jak mogę się dowiedzieć, kiedy ponownie pojawi się w sklepie?

Ze względu na duże zainteresowanie naszymi produktami, wiele z nich szybko znika z naszego sklepu internetowego. Jeżeli chcesz mieć pewność, że produkty wróciły do naszego sklepu, zachęcamy do kliknięcia przycisku „Powiadom mnie o dostępności produktu", po wejściu na stronę produktu.

pixel